Dec 9, 2011

ulang tahun

Ain Fajar | 4:55 AM | 0Comments |
Assalamulaikum.

Dalam bulan 12, banyak kenangan manis dalam hidup saya dan en.abg, selain menerima kehadiran c fina kami juga menyabut hari anivesary, masuk bulan 12 je genap juga hari pernikahan saya dengan en.abg..kiranya bila nak sambut beday c fina, mengingatkan juga tarikh kami di satukan..tahun ni genapla 5 tahun saya hidup bersama melayari alam berumah tangga menempuh suka duka bersama di samping dua orang cahaya mata..ape yang di harapkan kesabaran dan cinta kami berpanjangan hingga akhir hayat kami..walau ape pun terjadi kami harus bersama menghadapi setiap dugaan dengan tabah dan redho..aminnn...

Orang kate, lepas 5 tahun perkahwinan ada lebih banyak dugaan, katenye manis2 cinta semakin pudar, segala tingkah laku yang dulu tak tahu sekarang dah tau, wujud kekurang dari kelebihan..semua tu ketentuan ilahi..dugaan yang datang biasanya seiring dengan kekuatan diri..tapi bagi saya semua tu bergantung juga pada diri kita sendiri, terpulang pada cara kita untuk kekalkan manis2 cinta dan kasih kita antara pasangan..apa yang penting kita harus sentiasa ingat pada pencipta dan sentiasa berdoa kebahagian kita..memang semuanya dah tertulis tapi doa2 kita boleh mengubah segalanya.insya Allah.


12/2006 pada hari jumaat, kami di satukan
 2/12/2006 hari perkahwinan kami di pihak keluarga saya
 3/12/2006 hari persandingan kami bagi pihak en.abg
 Malam selepas kenduri, mcm biasala time bukak hadiah dan potong kek..(antara keluarga je)

nak citer pasal perkenalan kami sangat panjang..so lain kali je lah ek.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...