Apr 13, 2012

Kuih keria (keledek)

Ain Fajar | 8:45 PM | 3Comments |
Assalamualaikum..

selamat pagi..haha dah nak msuk tengah hari dah..baru kesempatan nak up date sarapan pagi tadi..amik masa kejap, sementara anak2 sarapan sambil tengok tv..nnt nak masak tengah hari pulak..dan nak ajar kakak n fina huruf seterunya..layan gambar je layer..resepi ulang tayang je..saya buat pun main taruk2 je..
Tayang kuih bulat2 lagi..c kakak panggil kuih donat..dia tu ape2 yang bentuk bulat dan ada lubang di tengahnya mesti dia panggil donat..teringat masa KFC keluarkan produk naget ikan bentuk mini donat..sibuk dia cakap kat ayahnya nak makan donat kat KFC..berkerut dahi ayahnya..KFC ada jual donut ke? hihihihi..bila iklan kat TV kakak pun terangkan kat ayahnya pasal neget donat ikan tu..susah juga ayahnya nak faham sebab anaknya pelat..sampai skrg dia cari donat ikan kat KFC..tapi tak ada..

 dapat banyak nie je..baki keledek masa saya buat donat keledek tempoh hari...cukupla untuk 3 orang makan.
nak resepi rujuk kat n3 yang sebelum nie..kat sini ok..

ok lah selamat menjamu mata..kalau nak cube klik je link tu yer..

by..by..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...