May 14, 2015

majlis pertunangan Zanah

Ain Fajar | 8:01 PM | 0Comments |
Assalamualaikum.

Cuti panjang yang lepas hari buruh dan sekali hari wesak, dan negeri perak sambung cuti sempena hari pertabalan Raja nazrin sebagai Raja Perak..adik ipar saya mengambil kesempatan untuk meangsungkan hari pertunangannya..yang dulu jodoh tak kesampian..alhamdulillah jodoh dah sampi semoga allah memperkenankan hajat mereka untuk membina alam rumah tangga..dengan berkat restu ibu dan ayah mertua saya..insya allah.

ini lah adik ipar saya, manis je di pelamin mini yang bertemakan purple..i like purple..tak sangka ramai yang suka purple.

ni pula, adik ipar saya dengan bakal ibu mertuanya..jauh mereka datang dari Kedah.
2orang la menantu mak saya orang kedah

gelap sikit..org yang ambik gamar tak pandi nk setup lampu ipad huhu..ni je la pun yang ade.

anak dara sulung saya ni pun ambik kesempatan bergambar dengan aciknya.

hantaran yang sempat sayabuat..homemade choclate bentuk masjid

gubahan dari kain pasang..last minute..tgh ari rombongan nak datang..pagi jam 8 sy siapkan gubahan ni.

kek buah dan full fondant

kuih gepang yang berbentuk bakul..unik kan..tapi bukan saya yang buat.

bunga tangan coklat yang saya buat untuk adik ipar saya..c angah la yg abis berposing..

itu je lah..tak banyak gambar..susah nak ambik gambar..c sumaiyyah dok berkepit je..dh macam hand bag je..dia takut nak main bila ramai orang.

insya allah majlis perkahwinan berlangsung 24/9/2015.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...