Nov 25, 2012

Tempahan kek coklat

Ain Fajar | 6:22 AM | 0Comments |

assalamualaikum.
N3 selingan je, sebab kek coklat ni dah bayak kali saya buat dan resepinya dah banyak kali saya syer kat blog nie. kek ni saya buat, temPahan dari kawan lama saya, kawan sejak dari saya umur 4tahun lagi, dan kami sangat raPat samPai saya masuk UMS baru la kami jarang berjumPa. kami mula berhubung balik bila kami jumPa di FB..bila dia tau saya suka buat kek nie dia Pun suke la nak oder dari saya kek yang dia suke..

terima kasih yer Pn.Mira raihana.
boleh tengok resePi yang saya guna di SINI

OK lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...