Apr 19, 2011

Beday Adliayana Syuhada

Ain Fajar | 11:02 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..
masa kat kampung ujung minggu lepas selamat sudah kami semua menyambut beday c kakak, baru dia puas hati ..selagi tak tiup lilin dan pakai topi beday selagi tulah dia asik nyanyi lagu birthday utk diri sendiri siap tepuk tangan lagi.tak sabar sangat2 dah dia..alhamdulillah kakak dah makin besar.
 kek span+ aiscream+fresh cream+edible image

ni lah kek yang sempat saya buat untuk c kakak, simple je, nak cepat.en.abg bagi b+ je huhuhu..mmg tak cantik pun. dan satu hal lagi ibunya lupa plak yg kakak ni dah 3 thn ms beli lilin, so ada 2btg je. tak pe la kakak janji ada juga lilinnya kan. kalau kat kampung mmg tak ada banyak masa tapi curi juga masa untuk siapkan kek kakak..c kakak asik tanye je kek beday dia mana, dan nak sume ada masa dia tiup lilin..

haaa mmg nmpk keseronokan kat muka kakak bila kek ni di keluarkan dr peti ais lagi2 ada muka dia kat atas kek tu..basikal pink yg kat belakang tu, hadiah yg adik beradik en.abg bagi untuk kakak..mmg seronok lah..siang malam tak puas2 dia main basikal tu...
ermmm tiup kak jangan tak tiup..2 3 kai dia tiup..tak sempat nak amik gambar dah tiup dulu dah..c fina pun beria juga tuh!!nasib adiknya tengok je tak pulak di terkamnya...
saje amik gmbr kenang-kenangan dgn sepupu kakak..ibunya terselit plak kat ctu..sebenarnya ada sorg gegirl ainul mardhiah tapi last minit tak jd balik kmpg perak sebaliknya dia balik ke kedah coz tok wannya masuk hospital. kalau tak lagi meriah, c kakak rindu dgn adik ainulnya asik nyanyi lagu ainul mardhiah je yg dr kumpulan nasyid UNIC..
kenangan masa c kakak genap umur setahun..cepat betul masa berlalu..masa tu c kakak tak tau ape2 pun ibu ayahnya yg sibuk nak sambut beday kakak sajelah wat kenangan utk kakak bila dah dewasa nnt..pipi masi bulat mcm kuih pau..hihihi
ni pulak masa kakak genap 2tahun..susah toi nak amik gambar dia dgn kek beday tu, tu yg ibunya ikut sekali tu pegang tangan dia yg dok mengatal nak buat main kek tu..bahagian belakang kek tu dah robek dah dek kn terkam dengan dia...hihihi kenangan terus berlalu...
sekarang kakak dah pandai nyanyi lagu ABC, 123 dan boleh sebut Alif Ba Ta..yg lain2 tu usah cakapla tak di ajar pun pandai sendiri cthnya nyanyi dan menari.dah pandai minat artis, kakak suka dengan shahir AF8(siap boleh nyanyi lagu shahir lagi), mia dan haziq..geleng kepala je lah...ibu dan ayah berharap kakak jadi insan solehah kelak, berjaya di dunia dan akhirat..aminnn!!!!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...