May 9, 2011

Selamat Hari Ibu

Ain Fajar | 9:01 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..

Rasanya belum terlambat lagi untuk saya ucapkan selamat hari ibu untuk semua ibu, mama,mami,umi,bonda dan mak kat malaysia ni..semoga kalian semua semakin tabah dan sabar mendidik ank2 yg kian membesar dengan harapan mereka menjadi insan cemerlang dunia akhirat.amiiinnn..semoga saya juga di beri kekuatan dan tahap kesabaran yg tinggi mendidik syuhada dan syafina dengan sebaik dan sesempurna  yg mungkin aminnn..
Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan selamat hari ibu buat ibu mertuaku..kerana dialah en.abg besar dan menjadi insan yg mampu menggantikan kedua ibu bapa saya untuk menjaga saya dan memberi ank2 untuk doakan saya di dunia dan akhirat kelak.
Tidak ketinggalan juga untuk arwah ibu ku..semoga dia ti tempatkan di kalangan org yg beriman. Semoga pintu syurga luas terbuka untuknya..bagi saya dialah ibu yg terbaik dan sempurna untuk saya..mmm rinduuuunyaaaaa kat arwah mak..
ok lah tak nak citer panjang nnt teroyak pulak kat cini habis syot2 ladtop en.abg..hehehe..

terimalah apam polkadot hari ibu untuk semua.
SELAMAT HARI IBU

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...