May 9, 2011

Jagung Mayonis

Ain Fajar | 6:43 AM | 1Comments |
Assalamualaikum.

Simple je nak buat jagung mayonis..kat mn2 kita pegi dah banyak org jual jagung manis ni, mcm2 bahan dorg letak untuk hasilkan jagung yg sedap dan lain dari yg lain..saya mmg suka mkn jagung manis ni..biasa saya jumpa kat areak perak lah kan dorg Cuma letak planta dan garam sahaja selepas di kukus, di sabah pulak saya jumpa dorg letak mayonis, mmmmm mmg saya jatuh hati setiap kali nampak mesti saya beli walau harganya sedikit mahal..di terengganu pulak dorg letak gula, planta dan susu cair, mmm soooo sweat tak boleh nak makan..di sebabkan itu saya pun buat sendiri yg di campur mayonis..senang sangat..
Bahan-bahannya :)
1 Cawan jagung manis
1 sb planta
1sk garam
5 sudu mayonis salad
2 sudu kismis
Caranya :)
  • kukus jagung manis 15 minit.
  • gaulkan dengan semua bahan. 
  • siap!!! senang sangat2..
Selamat mencuba!!!

1 comment:

  1. tercari2 resepi jagung mayonis ni..jumpa kt sini:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...