Jan 29, 2013

oder di hujung minggu

Ain Fajar | 7:31 PM | 0Comments |
asslamualaikum..

Bila hari dah dekat dengan hujung minggu, ade je majlis yang mereka2 buat, bertunangla , kawin lah jamuan2 lah..kawan2 saya pun masa tu dorang bali ke kampung..jadi dorang mencari seseorang yang boleh membatu mereka..hehe tak salah orang lah kalaudorang cari saya, kalau nak minta buatkan kek atau coklat dsb..di hujung minggu yang lalu, saya terima oder dari kawan2 lama..alhamdulillah rezki yang allah dah tetapkan..saya menerima oder dengan tersenyum puas, sebab saya memang suke made bakery produc..jom layan gambar je lah..

chezzy layer strawberry..oder dari k.liya..mengidam katanya..dalam keadaan kesihatan yang tak mengizinkan, saya gagahkan juga untuk mak buyong..

 oder dari fazliana, kawan sekolah masa ting 3..lama sangat tak jumpa dah 15tahun tak jumpa..bila jumpa masing2 dah ade ank yang dah pun besar2.

bunga buequet coklat utk hantaran..tq fadz..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...