Dec 13, 2012

majlis Pertunangan

Ain Fajar | 4:44 PM | 0Comments |
Assalamualaikum

kisah nie,minggu lePas Punya cerita..minggu lePas k.jah ade call saya nak oder kuih untu majlis anak daranya yang nak sunting..nak ikukan kami ni sedare la, taPi belah en.abg..kak jah nie kakak sedare en.abg, iaitu anak sedare baPak mertua saya..yang nak bertunang nie kira anak sedare en.abgla...dah alang2 dia oder kuih dia Pun menjemPut la saya sekali..tak kan tak nak datang Pulak kan..wajib datang kalau di jemPut datang kenduri nie..bila fikir anak sedare yang nak bertunang terfikir tak akan datang dengan tangan kosong je kan..dalam masa yang singkat, dengan oder yang bayak dari orang kamPung dan k.jah sendiri..saya buat kePutusan buat coklat Paraline je lah..mudah dan cePat..cantik lagi namPak mewah..haa memang sesuai..

ni lah, coklat Praline yang saya hasilkan untuk saya berikan untuk anak sedare en.abg muzaliPah..hehe ade terkurang satu Plak..sudah saya tambah taPi tak semPat nak ambik gambar..hehe jadi la kan tu..saya ambik temPahan lagi kalau ade yang berminat nak oder..hehe.


c kakak dan cfina tak nak lePaskan Peluang bergambar dengan bakal Pengantin..c kakak nie suke tengok Pengantin..dia cakaP nak tengok Puteri..ni lah orangnye..anak sedare en.abg..cute je..memang cantik..


bahulu laPis dan kek mable yang k.jah oder dari saya..kalau ade yang berminat boleh juga mengoder call je 012-3111448. atau 05-6480190..kat kasawan yang berdekatan hutan melintang Perak.

k lah..by by..
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...