Sep 25, 2011

manik menjalar

Ain Fajar | 6:47 AM | 1Comments |
 Assalamualaikum..
N3 ni pun, n3 yang dah lama, saya buat sebelum raya hari tu..kiranya ini tempahan pelanggan yang ke2 saya terima, tuan punya badan ni sepupu kepada ain yang minta saya jait manik bajunya sebelum ni..sepupu ain ni minta saya jaitkan manik menjalar juga. Jait bahagian tangan dan badan..untuk anak daranya hanya dileher..

Layanla gambarnyer..


Ni baju anak daranya yang berumur 6tahun.
Close up sikit.
 Ni baju sepupu ain secara keseluruhannya.
 Close up sikit bahagian badan, jaitan bunga dari manik.
  Yang ni bahagian tangan.
 Close up sikit.
Semoga sepupu ain tu berpuas hati..tq..

1 comment:

  1. jait cam ni kalo tak puas ati lagi tak tau la aku.. masyuk la ko bulan pose ni ye..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...