Mar 10, 2011

sarapan ape??

Ain Fajar | 6:32 PM | 0Comments |
Assalamualaikum...
salam jumaat..sarapan ape pagi yer?mmmm ada pisang kat dapur bekal dari mak metua dr kampung ms pegi klang semalam..goreng lah!!tapi masih muda, tak pe tumbuk rempah2 pas tu goreng cicah sos..satle!!
ha nilah sarapannya..makan pisang, minum air kopi..mcm dok kapung hihihi...tak yah letak resepi lah yer saya dah post pun sebelum ni...saya bg tau je ape rempah ratusnya..rempahnya ada bawang putih, bawang merah, ikan bilis, jintan manis dan biji ketumbar..oh! garam jangan lupe..sume tu leh agak2 je..tak salah kita buat dia kan..
oklah pendek je n3 kali ni...byby.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...