Oct 23, 2014

pink color

Ain Fajar | 7:56 PM | 1Comments |
Assalamualikum

Bila ank perempuan semestinya pink color yg menjadi pilihan..bg saya suka warna purple..kadang2 sy gabungkan kedua warna ni menjadi satu..akan menghasilkan warna yang sangat cantik..sejuk je mata memandang. Kebetulan ank sulung saya suke purple dan yg kedua suka pink..jadi yang ke3 ni saya gabungkan kedua2 warna..tapi jarang ade barang yang digabungkan. Jadi pink je lah yang jadi pilihan ci ibu..baju2 sumaiyyah juga banyak yang pink..


6bulan aisyah sumaiyyah dah mula naik woker, sampi la kini umur sumaiyyah dah masuk 9bulan dah laju di kesana kesini dengan wokernya..merangkak belum lagi..baru nak angkat badan..tak pe lah kan adik..lambat pun xpe janji adik sumaiyyah sihat dan membesar dengan bangga.



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...