Nov 26, 2013

HAPPY BIRTHDAY SYAFINA

Ain Fajar | 3:19 AM | 0Comments |
Assalamualaikum.

 mingggu lepas saya buat birthday syafina anank pompuan saya yang ke dua..sepatutnya minggu depan hari lahirnya..oleh kerana dia lahir bulan 12 memang tak dapatla nak buat kat sekolah sebab dah cuti panjang..jadi sebelum cuti bermula saya buat kek dan doorgift untuk kawan-kawannya di sekolah..untuk adil memang kena buat juga lah..masa si kakaknya saya ade buat juga tapi bulan 4 yang lepas..rasanya tak sempat nak tempek N3 kat sini pasala beday syuhada..

syafina ni agak pemalu sikit bila berhadapan dengan orang ramai walaupun kawan2nya sendiri, jadi bila saya kata nak buat hari lahir dia kat sekolah, dia cakap tak perlulah malu la kawan2 tengok..tapi saya nak adil..sebab kakaknya buat di sekolah jg jadi dia mesti juga buat..dia mahu tapi malu..jadi si kakak yang tak berapa nak segan ni pun temankan dia..tengoklah si kakak dia yang lebih2 senyumnya..

kek red velvet dengan fresh cream..memang suka kawan-kawan syafina dan syuhada makan kek nie..cikgunya pun suka juga..asalnya nak buat kek yang bertemakan sofia the first tapi kesempatan masa tak mencukupi di sebabkan dah lari bajet masa ade tempahan mengejut..saya sebenarnya nak cuba skill melukis dan pipe dengan piping jely untuk lukisan tersebut..semestinya ianya memakan masa yang lama..tambahan pula saya bukanlah profetional dalam lukisan..memang tak pandai sangat melukis..tapi keinginan untuk mencuba tu sangat tinggi..minggu depan saya cuba untuk buat juga..

kawan syafina berkumpul di keliling meja untuk menyanyikan selamat untuk syafina.
sesi pemotongan kek

sepotong kecil kek untuk anak ibu yang tersayang..semoga syafina jadi anak yang solehah dan beriman hingga ke akhirnya..amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...