Jun 1, 2013

oder ujung bln 5

Ain Fajar | 10:04 PM | 0Comments |
Asalamualaikum.

masih mood musim kenduri kendara..macam2 juga rancangan masing2..minggu nie, 5hari nie saya sibuk dengan bermacam2 tempahan..kek kawinnya, kek hantaran adik2 nak bertunangan, kuih bahulu untuk kenduri, apam polkadot, kek caremel untuk makan2, dan kuih muih basah..tak cukup nafas dibuatnya..huhu..tapi saya happy dengan ape yang saya buat.

red velved with cream cheese dan foundant

chocolate moist with ganesh dan foundant


chocolate moist with ganesh dan filling coklat
kek weding, sebenarnya saya sating bunga dalam keadaan bucu kek dicantumkan, sayangnya saya tak dapat nak tolong satingkan..walau macam mana pun tq pada Delaila.semoga berbahagia.


chocolate moist with ganesh dan edible image. kek anivasary..semoga kekal selamanya


kek spans with butercream, 
kek birthday


weding cake, chocolate moist with butercream. tqvm liana


kek caremel untuk makan2 jer


chocolate moist with ganesh untuk hantaran perkahwinan.
tqvm liana


apam polkadot.tqvm leyana.

tqvm untuk semua yang sudi oder.
bahulu lapis dan bahulu gulung kuih muih basah tak sempat nak snep.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...