Jun 1, 2013

majlis pertunagan

Ain Fajar | 9:10 PM | 1Comments |
Asalamualaikum.

masih lagi musim cuti sekolah dan musim perkahwinan dan macam2 kenduri kendara di adakan..adik ipar saya juga mengambil tarikh cuti sekolah untuk mengikat hubungan pertungannya dengan pasangan pilihan hatinya..semalam saya serta ank2 pergi ke kuala lumpur untuk majlis tersebut..eb.abg tak dapat nak datang sebab dah kena naik laut..majlis pertunagan adik ipar saya nie, saya juga turut di pertangungjawabkan dalam gubahan hantarannya..tengok gambar je lah tak nak citer banyak2..semua gubahan ini di bantu oleh mak mertua saya..semangat lain macam bila anak bongsunya nak bertunang..katenye lepas nie dah xde nak buat gubahan, jadi kali terakhir nie dia keluarkan semua idea dan semua benda nak buat..hehe


tuala yang digubah menjadi buah cempedak


kain pasang yang di ubah menjadi bunga


gubahan telekung


gubahan untuk tempat letak cincin


lolicoklat, yang saya jadikan sebagai gubahan bunga dalam bakul

atas permintaan bakal biras saya yang inginkan kek kasut tumit tinggi
inilah yang termampu saya lakukan.1st saya buat kasut tumit tinggi dengan menggunakan foundant..bayak kelemahannya..tapi in sya allah lepas nie boleh buat lagi..pengalaman memberi pengajaran buat saya untuk memperbaiki setiap kelemahan. 
hantaran kek dari pihak lelaki untuk pihak perempuan, kek redvelvet moist

kek kereta hinda EK9, juga atas permintaan adik ipar saya dari pihak perempuan untuk pihak lelaki..
kek coklat moist kerana kek nie merupakan kegemaran anak2 buah saya..jadi mesti habis..berbaloi lah penat lelah saya menghasilkan kek nie sepanjang malam.

dah kena langgar pun semalam dari belakang, macam kereta en.abg saya..huhu langgar lari nie..haha


bahulu udang, permintaan mak mertua saya.


cek untuk hantaran perkahwinan..dah bagi awal2 dah nanti senang nak berbelanja masa hari perkajwinan mereka..nampaka berapa nilainya..duit hantaran sekarang paling sikitla 10k..


inilah bakal biras saya, teman hati pengarang jantung adik ipar saya..orang jauh nie dari sabah..nanti kami terbang ke sabah la masa majlis perkahwinan mereka.

tahiah buat adik ipar saya saiful anuar dengan pasangannya suriyati
semoga kekal kejinjang pelamin..jangan gaduh2 selalu banyak dugaan yang akan di tempuhi sepanjang berdarah manis nie.


1 comment:

  1. salam ain..

    csntik-cantik gubahan hantaran tu..memang berbakat dan kreatif..paling suka kek fondant kasut tumit tinggi tu..hihi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...