May 14, 2013

Barang hantaran

Ain Fajar | 1:46 AM | 2Comments |
Assalamualaikum.

minggu yang lepas saya tidak menerima sebarang tempahan..tapi walau macam mana pun saya tetap sibuk dengan kek dan kuih muih..saya buat kerana saya sponser hantaran adik saya dan adik en.abang hantaran pertunangan mereka...dalam minggu yang sama kami berdua mendapat 2org bakal ipar..maunya tak siuk, belah pihak saya, kami menghantar rombongan meminang..dan belah pihak en.abg pula kami menria pinangan..nasib juga tak menerima pinangan sekali gus, kalau tak memang tak cukup 24 jam saya nak menyiapkan hantaran dan kuih muih serta  masak2 untuk kenduri..memang sangat meletihkan, namun kami sangat gembira menerima orang baru dalam kelurga kami...ok jom tengok hantaran yang sempat saya siapkan tu..

Butter cake yang saya saluti dengan foundant serta edible LV.
dah lama teringin nak buat kek berbentuk bag, alhamdulillah menjadi juga.

Bahulu ikan, kuih tradisi yang tak lapok dek zaman.

homemade coklat, saya jadikan ianya bekas cincin


kek lapis serawak strawberry cheese.
menarik sangat kek yang sedap nie di jadikan hantaran.


barang2 hantaran dari kedua belah pihak adik saya

makanan yang telah saya hasilkan, ade sedulang lagi yang saya tak snap, agar2 jelly..last minuet preparation.

ok ygang bawah nie, saya buat untuk adik en.abang..yang bertemakan hijau pink.  

kek batter masam manis yang di saluti foundant


kek lapis pandan versi kukus.

bahulu ikan, anak2nya sahaja..ibu ikan dah kena goreng huhu..hehe

bunga tangan coklat..
ini la adik en.abg @ adik ipar saya yang bertunang tu..

barang hantrana adik ipar saya untuk pihak lelaki
 barang hantaran dari pihak lelaki.

ini sahaja, n3 kali nie cerita pasal hantaran makanan yang berjaya saya hasilkan.

ade ke yang kat luar sane yang berminat nak menempahnya,
call, wasap, sms, pm saya di no 
012-3111448







2 comments:

  1. salam ain..

    wah, cantiknya barang2 hantaran..kek LV tu mengancam la..

    ReplyDelete
  2. tq, ini lah mampu di lakukan untuk adik..happy buat benda yang memang saya minat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...