Apr 21, 2013

Adliyana Syuhada 5tahun.

Ain Fajar | 6:28 PM | 0Comments |
Assalamualaikum

Bila masuk bulan april maka anak sulung saya meningkat usianya setahun lagi..tahun 2013 pada 2 april puteri sulung saya Adliyana Syuhada genab 5tahun..alhamdulillah makin besar anak ibu..kadang- kadang da boleh di harap..tapi tetap masih cewek ( suke nangis)..da 2minggu c kakak sambut hari lahirnya di sekolah baru ari ni ibunya berkesempatan nak up date kat blog ni..itu pun saya buat kek kakak dan bawa ke sekolah lewat 3ari..sebab ari minggu sblm beday kakak ibunya penat balik dari family day di sungai klah sungkai..yang jadi penat sangat tu sebab saya drive sendiri sebab en.abg kerja..ape2 kena handle sendiri tambahan pula kedua anak saya demam pulak..huhu mencabar betul kena berdikari lebih ni..


inilah kek yg saya sempat buat dan saya memang plan nk huat kek edible je sbb tau mesti tak nak cukup masa nak preper..sebab selain buat kek saya turut sediakan doogif untuk kawan-kawan syuhada..xsempat dah nak ambik gambar keduntukan masa..saya buat mini pizza dan lolicoklat untuk kawan-kawan dan cikgu syuhada.




gambar kenangan syuhada masa kat sekolah..knp nak ade adiknya..kat gamvar kekbtu pun ade gambar adiknya..ni sebab saya takut adiknya jelous plak tengok kakaknya..tu yang mcm buay sekali tu..nnt beday adiknya pun nk kn letak kakaknya..

gambar gelap sikit xde cahaya sangat sebab nak nampakkan kawan2 jadi gelap gambar ni.
harapan saya semoga syuhada membesar menjadi insan yang sangat berguna di dunia dan akhirat..semoga kakak jadi anak solehah.amin..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...