Apr 4, 2012

Huruf G

Ain Fajar | 8:03 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..
lama tak buat n3 tetang pembelajaran anak2..saya teruskan aktiviti pembelajaran untuk huruf G..cuma memperkenalkan kakak macam mana bentuk huruf G..dan G untuk ape..tak buat aktiviti craf pun..ibunya dah kekeringan idea..nnt akan di ulang lagi huruf G ni dengan aktiviti craf..kakak pun kadang lupa bentuk huruf G besar dan kecil..c fina yang bagi tau itu huruf ape..kakak ni klu kita kenalkan mcm tu je mmg dia cpt lupa tapi bila kita sertakan dengan benda2 craf  insya allah la..sekarang ni saya masih ulang lagi huruf2 yang dah d pelajari tapi dengan cara menulis..dia malas cikit nak menulis, tak tau la kenapa risau gak..kn cari cara supaya dia suka menulis..layan je lah gamabar yg sempat saya snap..





2 3 hari juga buat aktiviti hirif G nie..
aktiviti menampal huruf h besar dan kecil..G untuk gajah





ini shj utk huruf G..akan bersambung untuk aktiviti craf nnt...idea...idea...idea..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...