Apr 4, 2012

Huruf H

Ain Fajar | 8:32 AM | 1Comments |
Assalamualaikum..

pembelajaran di teruskan lagi dengan huruf H, masih belum buat untuk aktiviti craf bagi huruf G..tak pelah teruskan je dengan huruf seterusnya..di samping tu juga teruskan membaca iqra' dan mengira..ajar secara tak lansung je, tak formal..sambil baring dan duduk melipat kain suruh dorang mengira ape yang ada di sekeliling..

H is for House..

gambar gelap sebab cuaca hujan time ni..ni je lah yg saya ambil..xbest nak amik gambar dengan cuaca mcm nni..
 aktiviti mewarna, gambar hello kitty untuk huruf h...yang gambar yaya tu pulak saje2 je..dah nak sangat terpaksa juga la saya lukis gambar kat baju dorang..ada juga rupa watak yaya dalam kartun boboiboy


huruh H besar dan Huruf h kecil..tungang langgang  huruf h kecil tu..tinggal kejap pg jemur kain, balik2 tengok dah siap tapi terbalik huruf h kecilnye..janji melekat je..ni la kakak kalau dia belajar kita tak tengok..janji siap..dan kadang tu tak bergerak pun, pensil pun dah jadi patung main, alat tulis semua ada watak masing2..adoyai..kakak ooo kakak..banyak imaginasinya..

1 comment:

  1. rajin anak2 ko.. ntah bile la aku nak ajo harith wat menatang tu.. hehhehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...