Apr 16, 2012

Aktiviti bernombor.

Ain Fajar | 2:26 AM | 2Comments |
Assalamualaikum..
semalam saya buat aktiviti yang berasaskan kira2..si kakak nie lum kenal nombor lagi, baru 1-5..kena tekan lebih kepada nombor..memangla leh mengira sampai 12 tap tak kenal no yang mana satu..setakat 1-5 je boleh..fina pun macam tu juga..so saya akan lebihkan kepada nombor selepas nie..kakak macam tak suka pada nombor..so ibunya kena lebih kreatif tu yang pening nie..mana yang boleh buat saya buat dulu..layan dulu aktiviti bernombor nie..

sebelum susun nombor, warne dulu..bagi cantik ulat gonggok bernombor..
kemudian susun ikut nombor yang betul..




 c fina, bila suruh mewarna kurang minat dia..bila kakaknya mewarna dia conteng je kertas dia pastu main la ape2 yg dia suke..fina lebih suka membaca..so bila rehat2 saya ajar dia baca buku..smbl tengok tv ke baring2 ke..belajar cikit2 pun xper..kalau kakaknya nak sek tahun depan mesti dia nak ikut..so sekolah kan je lah..dah kenal huruf pun boleh la kan..
ni lah aquarium yang di susun ikan bergambar...
aktiviti bernombor akan ditambah dengan lebih banyak...

2 comments:

  1. rajinnye ko ain..

    rambut ank ko pon panjang.. rajin ko bele..

    ReplyDelete
  2. aku suka bdk rambut pnjg, tp nnt sek ku potong jg dia xthn panas

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...