Feb 24, 2012

alphabet C

Ain Fajar | 6:30 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..
hari nie saya teruskan dengan huruf C..c kakak memang dah kenal huruf C tapi saya buat juga supaya dia tau c untuk ape dalam BI dan BM..
 saya buat C untuk carrot dan untuk cup/cawan
carrot ni mmg antara sayur kesukaan kakak dan fina tu yang saya lukis gambar carrot.
 khusuk mewarna dengan warne air.


bila dah siap, lekat kat diding nnt senang nak nak baca semula..walaupun dah buat huruf2 lain harap2 bila dah tampal kat dinding dorg ingat semua huruf2 yang dah belajar sebelum ni.
gelagat c kakak mengajar adiknya sebut huruf C.

selain tu, saya buat juga perbezaan antara huruf C besar dan c kecil.


dan 
nasib baik ada juga rupa kereta..cantik2 ibunya lukis tapi oklah juga.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...