Feb 23, 2012

Alphabet B ( aktiviti 2 )

Ain Fajar | 7:26 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..
masih lagi huruf B, dalam aktiviti kali ni saya lukis gambar dan minta kakak membezakan huruf B besar dan huruf kecil..


 bab menampal-nampal ni memang c fina cepat je..dia ada teknik yang pantas..bla da siap terus suruh amik gambat dia..c kakaknya lum siap lagi..kakak mmg slowmotion sikit..
dah siap, amik la gambar sama2..serabainya fina kat gambar ni..mood dia xnak sikat rambut.

Dengan bertemakan huruf b ni saya juga ada buat untuk subjek math..b untuk butterfly..dan kepaknya saya buat ikut nombor2..c kakak masih lagi keliru antara 2 dan 5..dan kadang tak kenal no 2 dan 5..susah kutnak ingat no ni..gambar up date besok lah..dah malam..esok nak buat aktiviti lagi..  

aktiviti huruf B selesai..dah kering idea, tak tau nk buat ape lagi..bahan2 pun tak mencukupi..esok buat huruf C pulak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...