Feb 23, 2012

Alphabet B (aktiviti 1)

Ain Fajar | 6:55 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..
Aktiviti homemadeschool diteruskan dengan huruf B..aktiviti untuk huruf B tak banyak..sebab kakak dah kenal huruf B ni..c fina pun dah kenal huruf B..tak sangka juga..fina ni rajin baca buku dan betanya..tak macam kakaknya lebih kepada art dan berimeginasi..mcm biasa saya buat huruf B besar dan b kecil besar2 atas kertas A4 beserta dengan gambar yang bermula dari huruf B..kemudian dorg warnakan dengan warna air.
 B untuk bee, so senang je huruf B besar tu saya buat mcm lebah..dan untuk bahasa melayu B untuk bola. c fina punya tak tau la jadi ape..lebah dah kena demam campak kot..


 dan hasil sepenuhnya untuk huruf B besar.

aktiviti seterusnya, buat huruf b kecil..hari yang berbeza
 b kecil ni mewakili bird dan juga betik. b kecil c fina tak sibuk nak buat. dia merapu sendiri je dok cakap warne...buat masa ni fina dah kenal warne dlm bahasa melayu.

b untuk burung, kate kakak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...