Jun 16, 2011

Alumnai kelab hoki

Ain Fajar | 10:19 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..

Ujung minggu lepas, kami semua balik kampung dan jadual kami sangat la padat..badan ni teramat la letih sampaikan saya sendiri di landa kedemaman..kami balik kampung kali ni ada tujuan tertentu bukan sekadar ingin menjenguk org tua tapi en.abg ada perjumpaan alumnai kelab hokinya, bukan sekadar berjumpa n makan2 tapi dorg adakan game perlawanan hoki antara alumnai kelab hoki dari sekolah lain...sejak akhir2 ni mmg la sibuk kesana kemari, dalam masa yang sama chager lapy en.abg ni rosak la pulak..mmg tak boleh nak up date blog hari-hari..
Hari jumaat, seawal 4 pagi kami semua dah gerak mengghala ke jerantut pahang..macam biasalah budak2 ni masih tido so angkat je tak yah mandi pakai baju tidur je. Tujuan kami ke Jerantut  nak pergi kenduri di rumah mak saudara en.abg, sepupu en.abg kawin.dah makan-makan dan lepak-lepak petang tu juga kami balik ke kampung..ambik masa 5jam juga perjalanannya..mmg penat dalam kereta je..c kakak asik tanye je bila nak balik kampung tak sampai2 pun..maklumla dah lama tak balik kampung rindu la tu...kami sampai kampung tepat jam 10.30 malam terlepas separuh rancangan maharaja lawak (adoi rugi nasib ada ulangan)..

selepas maharaja lawak saya jalankan operasi membuat 2 biji kek ni untuk disumbangkan kepada alumnai kelab hoki joharian..sebiji srawberry cheescake dan moist chocolate cake..yg warne merah tu mmg dapat ramai peminatnya...tak sangka lelali pun ramai yang suka mkn kek cis. 
ok jom layang gambar-gambar sepanjang program berlangsung..permainan ini di buat di padang sukan sri manjung perak.

antara ahli kelab hoki yg mengambil bahagian mengikuti game tersebut...dari generasi 1991-2001
testing...testing...warming up dulu..lama dah tak pegang kayu hoki...
bincang dulu ape yg patut sebelum memulakan perlawanan
 sebelum bermain dorg di beri nasihat dr sinior selaku penasihat kelab (yg berkaca mata tu)



antara aksi en.abg di padang..yg berjarcey 9 . ni je yg sempat amik pun..c fina meragam je

en.abg bertukar tempat dengan adiknya Borhanuddin..letih benor nampak gayenyer sampai terbongkok2..kih kih kih
en.abg yg keletihan selepas bermain minit pertama. memerhati je lah sampai ke akhir perlawanan.
ni pulak pom pom girl pasukan KJHA, c kakak, c fina n ainul, sorang dapat satu gol..alhamdulillah pasukan KJHA menang 3-1 ingatkan xleh nak main dah, maklum lah masing2 dah bina lemak sane sini terutama tang perut hahahaha

 selesai game, makan timee...dorg buat sedikit jamuan BBQ di lumut..en.abg sedang berucap sedikit selaku pengerusi kelab..gambar kabur lah..tak tau la apa masalahnya..
 haaa yg ok sikit kot, tak la kabur sangat
 acara pemotongan kek cis yg mendapat tempat di hati para ahli...woohoooo terankat beb masa dorg kate sama mcm kat secret recipe ..mn tak bangganyer setaraf dengan kedai kek yg terkenal di malaysia nih...saya ni bakry pondok2 je kan...alhamdulillah dapat puaskan selera org mmg satu kepuasan bagi saya bila menghasilkan produk...
ok lah dah banyak berceloteh dah ni esok sambung n3 masak2 pulak...mmmmm nak masak ape yer...!!!!
k byyyy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...