Dec 28, 2010

Alumnai kelab hoki khir johari.

Ain Fajar | 4:12 AM | 2Comments |
Assalamualaikum..

Alumnai kelab hoki Khir Joarian ni reunion yg pertama dia adakan..hehehehe bkn saya punya kelab tapi en.abg punya kelab..saya ni x aktif besukan, main ape pun x pandai dan malas nak main...huhuhu...tu badan kurus je.. tapi kebanyakkan yg datang saya kenal, mn tak nyer yg datang sume sebaya saya, yg sebaya en.abg cuma 2org, sifu dorg pun xdpt dtg, cancel last minit. saya ni pun sek khir johari juga, tapi masuk sek tu masa ting4, masa saya masuk en.abg pun dah abis from5, kira kami bukan jumpa kat sek lah (kira bukan cinta monyet lah yer). hihihihi
ntah bila la kwn2 saya nak buat reunion mcm dorg ni.ms abis from6, azlina arifin (member ms from6) nak buat reunion selepas 10 thn kami abis stpm, ni dah 8thn dah ni ada 2 thn lg..xtau la jadi ke tak..kami masing2 dah kawin n ada ank. adala 2 3 org yg lum kawin..yg dah juara buat masa ni pn.Suzana Idayu dah 3 org generasi dia..hehehe mmg pantas.

ok ni adalah antara yg datang masa reunion tu...kami semua jumpa di Shah alam Sentral..aktiviti yg di buat cuma main bowling
ada yg dah berkawin,dah ada ank, betunag dan bujang..ada y dah x kenal..ye lah dah 10 thn x jumpa.kebanyakkan kwn masa from5. 





antara gaya en.abg bermain bowling..
waktu penyampaiaan cendera hati buat kenangan.. en.abg yg paling sinior so kn sampaikan hadiah.. masri tempat pertama jatuhkan pin 362..
en.abg tempat yg ke-3, cuma 350 pin je berjaye di jatuhkan. 

 yg bebaju putih ni en.sabarudin tukang kasut hihihihi bukan tukang kasut main2 je..tapi nama dia mmg toi pun..ni la yg sama baye dgn en.abg..

ni lah saje cendera hati yg sempat dorg buat untuk kenangan. oklah ada jg kan dari xada ape2. insya allah ada rezki dorg nak buat lagi thn depan..

abis je majlis ni kami terus je balik terengganu..nak balik secepat mungkin, x berenti mana2 pun. sebab ape tau en.abg nak tengok bola Malaysia lawan indunesia final pertama..
Tapi malangnya x sempat juga kami sampai sebelum jam 8.00pm..walau mcm mn pun en.abg tetap nak tengok bola juga..huh ! ape lagi carila mn2 kedai mkn yg ada tv, kat area trgn ni ssh nak cari kedai mamak. sambil jalan kami usha kedai makan yg ada tv, yg sedap mata memandang la (tv besar)..akhirnya kami jumpa jugak restoren yg ada tv yg pasang siaran bola..restoren bankok yg masak makanan Thailand..makanan nyer boleh tahan juga, harganya pun boleh tahan jugak hehehe..en.abg tengok bola sampaila habis. anak2 dah meragam dah, dorg penat la kot berjam-jam dalam kete..tapi kesabaran saya melayan kerenah ank2 sepanjang perlawanan berlangsung berbaloi sebab ape Malaysia menang 3-0..huhh! mmg puas hati..x sia-sia juga duit en.abg melayang tok makan malam tu. tahniah la buat pasukan Malaysia saya percaye semua penyokong tersenyum macam en.abg saya..semoga perlawanan esok buat semua org Malaysia tersenyum puas, dan bangga..maklumlah dah 20 tahun negara kita muram menghadapi kegagalan..
caiyo' caiyo' caiyo' Malaysia boleh!!!

ok lah caw dulu yer..







2 comments:

  1. bestnye main bowling.. ko main skali tak ain??

    ReplyDelete
  2. hihihi aku x main, c fina meragam plak.lg pun aku bkn pndai main pun, asik masuk longkang je malu ar

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...