Jul 18, 2016

Syawal 2016

Ain Fajar | 10:59 PM | 0Comments |
Assalamualaikum.

Salam Syawal buat semua yang singgah ke teratak alam maya saya. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN dari kami keluarga RESEPI KEHIDUPANKU.

Mohon maaf andainya blog ni sunyi tanpa post dan resepi yang baru..sebarang komen yang tak terbalas. keadaan saya yang tidak memiliki Lapy sendiri dan kekangan masa yang terhad membuatkan saya susah nak update di sini..namun dapur alam maya saya tetap tidak saya lupakan kerana banyak kenangan yang mematangkan saya dalam bidang masakan dan bakery melalui rakan2 dapur2 alam maya yang sentiasa saya jadikan sumber inspirasi saya.

Resepi Kehidupan ini juga banyak menyimpan kenangan keluarga bersama..saya akan terus bercerita dan berkongsi di sini semampu masa yang ade untuk kenangan saya dan rujukan kepada anak2 dan cucu saya kelak. kemungkinan dapur saya yang tak seberapa ni mampu untuk membantu yang memerlukan.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...