Jul 22, 2015

Salam lebaran 2015

Ain Fajar | 5:01 PM | 0Comments |
Assalamualaikum
6 Syawal , anak2 dah pun sekolah Dan Adik beradik semua dah balik Ke rumah masing2 untuk bekerja jalani rutin harian seperti biasa...ramadhan pantas berlalu Dan Syawal juga bakal pergi..masa terlalu pantas...pilu rasanya genap 7 tahun kami beraya tanpa Mak di sisi..

Namun saya bersyukur Kerana masih ramai Ahli keluarga yang Ada terutama belah suami.saya bersyukur juga kerana bulan ramadhan murah rezki saya mendapat tempahan kuih Bahulu lapis Dan gulung serta biskut2 .





alhamdulillah syukur..di kesempatan ini saya menyusun10 jari memohon maaf atas kegala kesalahan sama ada sengaja atau tidak..mohon halal resepi yang saya kongsikan disini dan resepi yang saya jadikan resepi untuk saya berbisnes//semoga tahun depan sempatlah hendaknya kita berjumpa lagi..amin..
selamat hari raya aidilfitri/




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...