Dec 23, 2012

oder coklat

Ain Fajar | 6:43 AM | 0Comments |
assalamualaikum
sepanjang cuti sekolah nie, ramai yang buat kenduri kendara..setiap minggu 4 5 tempat kenduri, tak kira la ade yang kawin, ade yang nak bertunang, marhaban dan sunat kan anak-anak..jadi ramai juga yang datang ke rumah untuk oder kuih-muih, kek dan hantara..alahamdulillah, selain kek, kuih muih dan bahulu saya juga turut menerima temPahan homemade coklat..saya ambil oder mengikut baget Pelanggan..jom la layang gambar-gambar yang tak seberaPa nie..
 lolicoklat ros dalam bakul, oder dari kawan sekerja kawan sekolah saya Pn.azlina..tq sangat kerana Percaya bakat saya..yang nie saya kenakan cas RM40
lolicoklat ros gubahan bunga dalam bakul juga, oder dari k.liya kawan kamPung saya untuk adiknya yang nak bertunang 23\12\2012 nie..bertemakan cream, taP saya gabungkan dengan warna Pink untuk naikkan serinya..yang nie Pun RM40 juga

gubahan bunga coklat jua yang bertemakan warna meron..oder dari adik kawan lama saya..lia buat coklat nie untuk hantaran Perkahwinannya..tq lia..


Alhamdulillah semuanya selamat samaPi ke tangan tuan masing2, dan telah Pun samPai ke tgn Pihak masing-masing..semuanya berPuas hati dengan hasil craf saya yang tak seberaPa nie..hehehe tqvm sekali lagi...kalau ade yang berminat boleh la hubungi saya 012-3111448

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...