Feb 11, 2012

Kuih Ketayap

Ain Fajar | 12:39 AM | 0Comments |
Assalamualaikum.
sarapan pagi tadi, buat ketayap..tapi saya buat warna kuning..saje lah nak buat warne yang lain dari biasa tu..sebenarnye saje nak tarik minat c kakak, supaya dia makan...sejak akhir2 ni dia tak selera nak makan, tak tau la kenapa..bila malam perut masuk angin terus muntah2..adoi tengah tido boleh pulak muntah..dah la ayahnya tak kena keja kat johor dua hari..dugaan-dugaan..mmm tapi kakak tak makan juga, ibunya juga yang kena makan..
nak buat kuih ni senang je..samala mcm buat lempeng,  tapi kena buat inti dan gulung mcm buat kuih popia. saya main taruk2 je..sebelum ni dah post pun resepi kuih ni..so kalau nak tengok resepi leh cr post sebelum ni kat lebel kuih muih. di sini

oklah simple je post kali ni..nak fikir masak ape pulak untuk kakak yang tak sedap badan tu..sume tak nak..nak makan kat luar la tu kot, huhu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...