Feb 27, 2012

Alphabat E

Ain Fajar | 6:06 PM | 0Comments |
Assalamualaikum.
di teruskan lagi huruf E..huruf E ni kakak selalu sebut A..namanya lebih kurang je..so dia keliru..tapi dia tau E untuk ape..mula2 lagi dah suruh lukis gambar gajah..awal pagi2 saya dah lukis siap2 gambar gajah ni..saya tiru gambar kat fb disney..so cute la cikit gajahnya..seronok la dorg mewarna..

c fina pun beria gak nih mewarna..cute punya pasal rajin plak dia kali ni...

inilah hasilnya
selain tu saya buat craf untuk setiap huruf besar dan kecil untuk mewakili perkataan yang bermula dari huruf E..E besar saya buat mcm bentuk gajah (elephant) dan e kecil buat bentuk telur yang telah menetas (egg)..sumber saya amik dari homeschool craf juga..
hasil kedua2 craf.

selain itu saya buat juga untuk membezakan huruf kecil dan besar.


ni lah hasil semua..yg gambar bear tu abaikan..sibuk dari hari tu c kakak suh lukis gambar bear n dia nak gn warne coklat muda tu..buat je lah..janji diam..time ni fina tido..nnt kalu dah dia bising adiknya tak cukup tido, dah ngamuk je..dia juga yang kena dengan adiknya...

sambung untuk aktiviti huruf F pula..sambil tu saya ajar tulisan jawi guna falsh card.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...