Jun 17, 2011

Mixer Stand

Ain Fajar | 8:15 AM | 4Comments |
Assalamualaikukm...
n3 kali ni saje-saje jer nak post pasal mixer stand yg en.abg baru belikan untuk saya..baru seminggu..hari ni baru ada kesempatan nak post. bukan apa dah lama saya idamkan mixer ni..akhirnya en.abg dengan rela membelikannya..en.abg kate hadiah beday tok 5thn...what ever!!tak dapat hadiah lg lps ni pun tak pe dah puas hati sangat dapat mixer stand ni. oleh kerana barang ni bakal membantu saya menghasilkan mcm2 makanan so saya dengan suka citanya post kat cni..wat kenangan saya sendiri..hehehe syok sendiri je..
taraaa, bukan ini mixer stand yg en.abg beli, tapi gambar ni saya amik dari en.google...knp saya nak kena letak gambar ni...haaaa sebenarya kat kampung, umah bapa saya dah ada mixser stand yg sama mcm kat gambar di atas, nak ikotkan tak perlu nak beli mixer dan oven lagi...tapi mesin gabak (3kilo tepung) mcm ni ssh nak bawa kesana-sini. nak di ubah tempat pun tak berdaya inikan pula nak angkat bawa ke sana sini..tu yang minta en.abg beli yg kecik...yg cute gitu..senang nak bawa kemana je..

taraaaaa (yg ni betul)ni la rupa mixer stand yg en.abg belikan, tp gambar dr kotak..en.abg beli dari chef asma, sebab ape en.abg beli dengan chef asma selain harganya murah dari yang ada d pasaran, suami chef asma ni kawan en.abg so senangla dorg nak berurus niaga...mmg murah dr yg saya penah jumpa di pasaran.

 yg ni mixer sebenar

pandangan dekat, dengan 3 jenis hock, untuk adun roti, kek dan biskut..mmg serbe guna dengan menghsilkan produk bakery yang pasti memberi kepuasan...

lepas ni boleh la buat roti untuk kakak, tak yah g 7e semata-mata nak beli roti kakak je...saya pun jelous toi bila kekawan blog lain buat mcm2 jenis roti dan kek...misi akan di lancarkan  heeeee..ok lah nak citer pasal dpt mixer stand jer dari en.abg...best toi..

4 comments:

  1. Replies
    1. hg mixer yg sy beli ni rm600, 4thn yg lepas..xtau hg skrg brp.
      boleg bli dgn chef asma melalui blog beliau..klik je nm chef mcm2 ada, terutama kelas2 yg menarik.

      Delete
  2. Assalam . Masih elok ke stand mixer tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam
      sy dah guna stand mixer ni 5thn, dan buat kek utk niaga..alhamdulillah masih elok..cm wisk dah tukar 2x..tp jgn risau klu bli dgn chef asma boleh dptkan spear part dr dia juga..mixer trio yang terbaru lbh tahan lasak rm800 shj.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...