Jan 21, 2011

Birthday my love

Ain Fajar | 7:10 PM | 2Comments |
Assalamualaikum...

hari ni hari sejarah bg en.abg..ape lah lg kan hari lahir dia la.hari ni genapla en.abg 30thn.hehehe lahir awal thn masuk je thn br terus cukup umur...kali ni sambutan beday utk en.abg sangat2 mengejutkan dan menyentuh perasaan en.abg...nak tau x ape? haaaa mak, abah dan adik beradik yg lain semua turun ke Terengganu semate2 nak sambut beday en.abg...saya dan fmly en.abg rancang semua ni sebulan yg lalu..en.abg mmg xtau rancangan kami dan dia semestinya tak sangke pun yg dorg sume akn turun ke sini hanya utk smbt beday dia.dorg siap amik cuti lagi...mmg la x sangka, kami ni je sefmly je yg tercampak kat belah pantai timur ni yg lain2 sume dok area selangor dan KL...
kami semua wat surprise kat restoren penyu area paka..adik beradik , mak n abh semua smpi mlm semalm dlm kul 8 terus je tunggu kami kat restoren2. saya berpura2 nak belanja en.abg mkn kat luar skali sambut beday dia, pada hal adik beradi dia nak belanja..hahaha mmg menggeletar sebadan lah sebelum smpi ke restoren tu, yelah mcm2 perasaan ada, tkt x menjadi,x sabar nak tengok muke en.abg yg terkedu, yg utama saya smpn rahsia dr en.abg..saya ni xtenang hati kalau smpn rahsia dgn en.abg..
 tengokla c kakak tu, beday sesape pun mst dia wat mcm beday dia juga, dia lah yg dok depan. siap suh amik gmbr dia dgn kek lg, padahal dia tau beday ayah kat kek tu pun ada gmbr ayah dia.
hah! tiup la kakak, ayah dah beso xyah tiup2 lilin lah..ayah mengalah la...
 huh! lega toi kejutan dah selesai..menggeletar satu badan beb, xtau la knp...tapi ape2 pun bebayak terima kasih sgt la pd family en.abg sbb dorg sanggup datang dari jauh hanya semata-mata nak sambut beday en.abg..beratus2 km, berjam2 perjalanan dan sanggup ambik cuti lagi...bukan senang nak kenakan en.abg ni, ni kali kedua saya buat kejutan beday en.abg..penah yg pertama dulu pun beday 3 thn yg lps, lps tu dia terus bejaga2 supaya dia x akn di kenakan..atas kerjasama dan pengorbanan dorg akhirnya thn ni berjaya juge...hihihihi...seronok toi dorg dtg cni..adk beradik en.abg ni mst smbt beday masing2 so tiap2 bln mst ada sambutan hari lahir..ni semua atas tujuan tok merapatkan hubungan kami selamanya walaupun org tua da x ada nnt..
ni hadiah yg saya bagi utk en.abg...ok la.. tak la mahal sangat dan tak juga murah...xpe yg penting saya ikhlas n en.abg plak suke dgn hadiah yg saya bg..alhamdulillah...

yg nii plak dari adik beradik en.abg..mmg e.abg suka juga...ALBA tuuuu....
ok lah x leh nak cerita panjang lagi...mak abh masih ada kat cini, dorg dah nak balik n kami nak bawa dorg mkn sata n otak2...dah smpi trgn mst rasa sata trgn...ok nnt smbg ...
ok cawww!!!

2 comments:

  1. waaahhh.. bestnya kamal.. dapat family sporting.. anyway kim salam kamal ya.. happy belated befday.. ko ckp pasal otak2 n sata aku pun nak gak ori dari ganu

    ReplyDelete
  2. sar: aik bukan kau sdh mkn ka sata n otak2 trgn..klu mau lg meh dttg cni lg aku blanja mkn kat tmpt yg sgt pames...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...